ALPHA NEWS

Θεσπίστηκε και συνεδριάζει αύριο το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων

Θεσπίστηκε και συνεδριάζει αύριο το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων

Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων με έδρα την αίθουσα διαχείρισης κρίσεων του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών του ΟΣΕ, συγκροτείται με πρωτοβουλία του υπουργού Επικρατείας, αρμόδιου για θέματα υποδομών και μεταφορών, Γ. Γεραπετρίτη.

Σε αυτό θα συμμετέχουν εκπρόσωποι του ΟΣΕ, του Πυροσβεστικού Σώματος, της Ελληνικής Αστυνομίας, του ΕΚΑΒ και της Hellenic Τrain.

Σκοπός της επιτροπής θα είναι ο συντονισμός δράσεων που αφορούν τη συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών ασφαλείας των σιδηροδρόμων.

Η πρώτη συνεδρίαση του συντονιστικού κέντρου θα πραγματοποιηθεί αύριο Σάββατο 18 Μαρτίου 2023.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις