Κυριαρχεί το “πλαστικό” χρήμα στην Ελλάδα
Το πλαστικό χρήμα, έχει πλέον κυριαρχήσει στις συναλλαγές των Ελλήνων. Το 80% των αγορών, γίνεται με κάρτες, ενώ πλέον 650.000 είναι τα καταστήματα που έχουν εγκαταστήσει σύστημα POS.
Οι Αρχές εκτιμούν ότι θα συμβάλλει καθοριστικά στον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





