Πέντε νεκροί στην κατάρρευση στοάς ανθρακωρυχείου στο Βιετνάμ

Πέντε εργαζόμενοι σε ορυχείο άνθρακα στο βόρειο Βιετνάμ έχασαν τη ζωή τους όταν κατέρρευσε, ανακοίνωσαν σήμερα οι αρχές.
Το δυστύχημα σημειώθηκε χθες Δευτέρα σε ανθρακωρυχείο της επαρχίας Κουάνγκ Νινχ, από την οποία εξορύσσονται οι
μεγαλύτερες ποσότητες άνθρακα στη χώρα της Ασίας, διευκρίνισε η Λαϊκή Επιτροπή της επαρχίας.
Διενεργείται έρευνα για να εξακριβωθούν τα αίτια του δυστυχήματος, κατά την ίδια πηγή.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





