Συνελήφθη 32χρονος στο Κορδελιό- Έκλεβε επί έξι χρόνια ρεύμα

Επί έξι χρόνια φέρεται να έκλεβε ρεύμα ένας 32χρονος στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος είχε επανασυνδέσει αυθαίρετα την παροχή ρεύματος του διαμερίσματός του, όπως προέκυψε από έλεγχο μηχανικού του ΔΕΔΔΗΕ.
Η αξία της ενέργειας που φαίνεται να κατανάλωσε με τον τρόπο αυτό εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 27.000 ευρώ, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της αστυνομίας. Ο 32χρονος συνελήφθη για ρευματοκλοπή από αστυνομικούς της Ομάδας «Ζ».
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





