Σάλος για τη δήλωση του Στ. Μπαλάσκα
Σάλο προκάλεσαν δηλώσεις του συνδικαλιστή αστυνομικού Σταύρου Μπαλάσκα για τον καθ’ ομολογία δράστη. Χαρακτήρισε ατυχείς τους χειρισμούς του, λέγοντας ότι αν καλούσε αμέσως την αστυνομία, δεν θα πήγαινε ούτε 4 χρόνια φυλακή.





