Εξαντλήθηκε σε 50 λεπτά το κονδύλι για το “Εξοικονομώ” και στην Αττική
Άνευ προηγουμένου ήταν το ενδιαφέρον των ιδιοκτητών ακινήτων στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» για το νομό Αττικής. Η πλατφόρμα άνοιξε στις 10 το πρωί.
Μας ενημερώνει ο Σταύρος Μονεμβασιώτης.





