ALPHA NEWS

Εξαντλήθηκε σε 50 λεπτά το κονδύλι για το “Εξοικονομώ” και στην Αττική

Άνευ προηγουμένου ήταν το ενδιαφέρον των ιδιοκτητών ακινήτων στο πρόγραμμα  «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» για το νομό Αττικής. Η πλατφόρμα άνοιξε στις 10 το πρωί.
Μας ενημερώνει  ο Σταύρος Μονεμβασιώτης.