Άρση απαγορευτικού – Στο νησί για δουλειά
Σήμερα, ήταν η πρώτη ημέρα ελεύθερης μετακίνησης, και για όσους εργάζονται ή διατηρούν επιχειρήσεις, στα νησιά.
Όλοι οι επιβάτες, θερμομετριούνται, κινούνται τηρώντας τις αποστάσεις, ενώ ταξιδεύουν φορώντας μάσκα.





