Αντιπολίτευση: “Καταψηφίζουμε”
Με ομαδικά πυρά αντιδρά η αντιπολίτευση. Για καλοστημένη παράσταση κάνει λόγο η Νέα Δημοκρατία και υπογραμμίζει οτι όποιος βουλευτής στηρίξει την κυβέρνηση Τσίπρα, αναλαμβάνει την ευθύνη του απέναντι στην Ιστορία.
Πλειοψηφία με γυρολόγους μόνο σε νέα αδιέξοδα θα οδηγήσει, σχολιάζει η Φώφη Γεννηματά.
ΝΔ: «Σκηνοθετημένο» το κυβερνητικό διαζύγιο
Γεννηματά: Ο Καμμένος φεύγει, αλλά οι Καμμένοι των Πρεσπών αναλαμβάνουν…
Σταύρος Θεοδωράκης: Το Ποτάμι δεν θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση





