Το ευχαριστώ του 42χροου κυνηγού στους διασώστες
Στο νοσοκομείο της Κατερίνης νοσηλεύεται με κατάγματα ο κυνηγός ο οποίος έπεσε σε βραχώδη πλαγιά στην Πιερία.
Ο 42χρονος περιέγραψε μιλώντας στον ALPHA τις ώρες αγωνίας που έζησε ευχαριστώντας του διασώστες που τον απεγκλώβισαν.





