Θεσσαλονίκη: Θρίλερ με την εξαφάνιση 10χρονης
Θρίλερ με την εξαφάνιση ενός δεκάχρονου κοριτσιού, στη Θεσσαλονίκη. Τα ίχνη της χάθηκαν χθες το μεσημέρι, όταν έφευγε από το σχολείο της. Σύμφωνα με μαρτυρία συμμαθητή της, μια γυναίκα φώναξε το κορίτσι με το όνομά του, την πλησίασε, και της ζήτησε να την ακολουθήσει.





