Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που συνέθλιψε σκύλο

Πρόστιμα ύψους 50.000 ευρώ, επιβλήθηκε στην 60χρονη οδηγό του αυτοκινήτου, που κατηγορείται ότι πάτησε σκυλίτσα στην Γαστούνη Ηλείας.
Οι δικηγόροι της γυναίκας, πρόκειται να καταθέσουν έγγραφες αντιρρήσεις, ενώ προτίθενται να προσφύγουν στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πύργου.
Ακολουθήστε το Alpha News στο TikTok για καθημερινή ενημέρωση
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





