Θεσσαλονίκη: Συγκλονιστικές εικόνες από το «ΑΧΕΠΑ»
Ο φόβος κυριαρχεί πλέον στην Θεσσαλονίκη, όπου η διασπορά του ιού, παραμένει εκτός ελέγχου. Δεκάδες πολίτες, σπεύδουν στα νοσοκομεία με συμπτώματα, ενώ ελάχιστα είναι πλέον, τα κενά κρεβάτια στα νοσοκομεία.
”Είμαστε σε πόλεμο” αναφέρει χαρακτηριστικά, ο δήμαρχος της πόλης.





