Θεσσαλονίκη: Νέο ατύχημα με ψυχαγωγικό παιχνίδι- Στο νοσοκομείο με έγκαυμα 5χρονο αγοράκι
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένας πεντάχρονος, στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος υπέστη έγκαυμα σε αναψυκτήριο με ψυχαγωγικά παιχνίδια.
Η Αστυνομία συνέλαβε τον ιδιοκτήτη του αναψυκτήριου και τον ιδιοκτήτη των παιδικών ψυχαγωγικών παιχνιδιών, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία και αναμένεται να οδηγηθούν στον Εισαγγελέα.
Μας ενημερώνει ο Χρήστος Στεφανής.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





