ALPHA NEWS

Θεσσαλονίκη: Νέο ατύχημα με ψυχαγωγικό παιχνίδι- Στο νοσοκομείο με έγκαυμα 5χρονο αγοράκι

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένας πεντάχρονος, στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος υπέστη έγκαυμα σε αναψυκτήριο με ψυχαγωγικά παιχνίδια.
Η Αστυνομία συνέλαβε τον ιδιοκτήτη του αναψυκτήριου και τον ιδιοκτήτη των παιδικών ψυχαγωγικών παιχνιδιών, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία και αναμένεται να οδηγηθούν στον Εισαγγελέα.
Μας ενημερώνει ο Χρήστος Στεφανής.

Ακολουθήστε τον alphatv.gr  στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)