ALPHA NEWS

Θάνατος 14χρονου μαθητή – Εξετάζεται το κινητό – «Ανοίγουν» στόματα

Σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση, ο ανήλικος, έβαλε τέλος στη ζωή του, χρησιμοποιώντας την ζώνη του. Πλέον, ανοίγουν τα στόματα, με γονείς συμμαθητών του, να λένε ότι το παιδί, είχε πέσει θύμα άγριου μπούλινγκ.

Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις