ALPHA NEWS

Σε αναστολή το πιστοποιητικό covid – «Ελευθέρας» στην εστίαση  

Κατάργηση των πιστοποιητικών εμβολιασμού και νόσησης, από την Κυριακή. Δεύτερες σκέψεις έχουμε πάντως στο Υπουργείο Υγείας, για την κατάργηση της μάσκας στους εσωτερικούς χώρους, που έχει εξαγγελθεί για τον Ιούνιο.

Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις