Κλείνουν στις 16:00 οι σταθμοί μετρό “Σύνταγμα” και “Πανεπιστήμιο” με εντολή της ΕΛΑΣ

Με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας κλειστοί θα είναι από τις 16:00 οι σταθμοί του Μετρό “ΣΥΝΤΑΓΜΑ” και “ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ” λόγω προγραμματισμένης συγκέντρωσης.
Οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς όμως να πραγματοποιούνται στάσεις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ





