ALPHA NEWS

Εργατικό δυστύχημα στην Κυνουρία- Δύο νεκροί από ηλεκτροπληξία

Εργατικό δυστύχημα, είχαμε στην Κυνουρία.

Δυο εργαζόμενοι, έχασαν τη ζωή τους από ηλεκτροπληξία, όταν το όχημα τους, ακούμπησε καλώδια υψηλής τάσης.  

 

Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)