Έρευνα για τα αίτια θανάτου 49χρονου – Πέθανε αβοήθητος έξω από νοσοκομείο
Άνοιξε ο κύκλος των ερευνών για το θάνατο του 49χρονου ο οποίος την περασμένη Τετάρτη έφτασε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα με δυνατούς πόνους και δυσφορία, αλλά τον έδιωξαν χωρίς να τον δει γιατρός.
Μας ενημερώνει η Βικτωρία Δαράτου.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





