Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Μελανώματος – Καρκίνου Δέρματος στο “Ανδ. Συγγρός”
Εγκαινιάστηκε σήμερα το Κέντρο Μελανώματος και Καρκίνου του Δέρματος, στο Νοσοκομείο “Ανδρέας Συγγρός”. Η ανακατασκευή του, έγινε με την αποκλειστική στήριξη του Ιδρύματος Ωνάση, το οποίο πραγματοποιεί παράλληλα, καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών.





