Τριμερής Σύνοδος Ελλάδας- Κύπρου και Ισραήλ με την συμμετοχή του Αμερικανού υπουργού Εξωτερικών
Η στρατηγική συμμαχία Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ, επισφραγίζεται σήμερα στην Ιερουσαλήμ, με την Σύνοδο Κορυφής για τον αγωγό Εastmed, στην οποία συμμετέχει και ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών.
Οι ηγέτες των τριών χωρών, μαζί με τον Μάικ Πομπέο, αναμένεται να συνυπογράψουν πολιτική δήλωση συνεργασίας σε ενέργεια και ασφάλεια, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα στην Τουρκία, για τα νέα δεδομένα, που διαμορφώνονται στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο.
Ο Αlpha με την απεσταλμένη του, Έφη Μπαρμπάτση, βρίσκεται στα Ιεροσόλυμα και παρακολουθεί από κοντά την πολύ σημαντική αυτή Σύνοδο, και μας ενημερώνει.





