POS πάση θυσία μέχρι 29 Φεβρουαρίου- Έρχεται αυστηροποίηση των προστίμων
Με αυστηρά πρόστιμα προειδοποιεί το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, τις εταιρείες των POS και των ταμειακών μηχανών, αν δεν κάνουν τις απαραίτητες αναβαθμίσεις στους μηχανισμούς έως το τέλος του μήνα.
Μας ενημερώνει ο Σταύρος Μονεμβασιώτης.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





