ALPHA NEWS

Ξάνθη: Συναγερμός στο Δροσερό – Βρέφος Ρομά με κοροναϊό

Συναγερμός έχει σημάνει στην Πολιτική Προστασία, μετά το νέο κρούσμα, σε καταυλισμό Ρομά, αυτή τη φορά στην Ξάνθη.

Το βρέφος που βρέθηκε θετικό στον ιό, παραμένει σωληνωμένο, στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.

Τα μέτρα και οι υγειονομικοί έλεγχοι, επεκτείνονται σε όλους τους καταυλισμούς.