ALPHA NEWS

Τα πρώτα λόγια της 39χρονης που κινδύνεψε από δάγκωμα οχιάς

Βγήκε σήμερα από το νοσοκομείο, η εθελόντρια στη Θεσσαλονίκη που είχε δεχθεί το δάγκωμα οχιάς, στο προαύλιο σχολείου. Ευχαρίστησε τους γιατρούς, που της έσωσαν τη ζωή..

Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις