ALPHA NEWS

Νεκρός εργαζόμενος του μετρό στην Θεσσαλονίκη μετά από πτώση

Νεκρός εργαζόμενος του μετρό στην Θεσσαλονίκη μετά από πτώση

Την τελευταία του πνοή άφησε 54χρονος εργαζόμενος στο μετρό της Θεσσαλονίκης, στο εργοτάξιο στην πλατεία Αγίας Σοφίας. Ο άτυχος άντρας έπεσε από μεγάλο ύψος, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του.

Στο σημείο έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε τη σορό του. Για τις συνθήκες του εργατικού δυστυχήματος διεξάγεται έρευνα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ