ALPHA NEWS

Καστανιές Έβρου – Το “ευχαριστώ” των κατοίκων στις ελληνικές δυνάμεις

Καστανιές Έβρου – Το “ευχαριστώ” των κατοίκων στις ελληνικές δυνάμεις

Χειροκροτήματα και επευφημίες επιφύλασσαν οι κάτοικοι των Καστανιών Έβρου στις δυνάμεις της αστυνομίας που επιχειρούν στην περιοχή.

Οι κάτοικοι θέλησαν, έτσι, να ευχαριστήσουν τους αστυνομικούς για τις άοκνες προσπάθειές τους για την προστασία των συνόρων.

Οι κάτοικοι χειροκροτούν τις διμοιρίες των ΜΑΤ που φεύγουν από την περιοχή ώστε να ξεκουραστούν μέχρι να επιστρέψουν και πάλι στις θέσεις τους.

Ακούγονται επευφημίες, αλλά και ορισμένοι τους φωνάζουν «ευχαριστώ».