Έπεσε ελικόπτερο της Πυροσβεστικής στο Μέτσοβο

PHOTO- INTIME
Ελικόπτερο της Πυροσβεστικής, έπεσε κατά τη διάρκεια υδροληψίας στο Μέτσοβο. Το Agusta Bell, συμμετείχε σε επιχείρηση κατάσβεσης πυρκαγιάς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δυο επιβαίνοντες (κυβερνήτης και συγκυβερνήτης), είναι καλά στην υγεία τους.
Ακολουθήστε το Alpha News στο TikTok για καθημερινή ενημέρωση
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





