Δολοφονία 11χρονης στην Ηλεία: Στη φυλακή ο 37χρονος
Στη φυλακή οδηγείται ο 37χρονος που δολοφόνησε την 11χρονη ανιψιά του στην Ηλεία. Ο κατηγορούμενος απολογήθηκε στο αστυνομικό μέγαρο, αντί για τα δικαστήρια, για λόγους ασφαλείας.
Ωστόσο, δεν έλειψαν οι στιγμές έντασης, από αγανακτισμένους συγγενείς του παιδιού, που ζητούν δικαίωση.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





