19χρονος έτρεχε με 180 χιλιόμετρα στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης
Χειροπέδες σε δύο οδηγούς πέρασαν οι αστυνομικοί της τροχαίας στη Θεσσαλονίκη. Ο ένας έτρεχε με 180 χιλιόμετρα την ώρα, και ο άλλος οδηγούσε μεθυσμένος χωρίς δίπλωμα.
Μας ενημερώνει ο Δημήτρης Περγελής.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





