ALPHA NEWS

19χρονος έτρεχε με 180 χιλιόμετρα στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης

Χειροπέδες σε δύο οδηγούς πέρασαν οι αστυνομικοί της τροχαίας στη Θεσσαλονίκη. Ο ένας έτρεχε με 180 χιλιόμετρα την ώρα, και ο άλλος οδηγούσε μεθυσμένος χωρίς δίπλωμα.

Μας ενημερώνει ο Δημήτρης Περγελής.

Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)