Ξεκίνησε η επίταξη 206 γιατρών
Ξεκίνησε η διαδικασία επιστράτευσης 206 γιατρών για την ενέχυσε των δημοσίων νοσοκομείων. Κι ενώ το εθνικό σύστημα υγείας δοκιμάζει πλέον τις αντοχές του, οι γιατροί προειδοποιούν ότι μπροστά μας έχουμε ακόμη δυσκολότερες ημέρες.





