ALPHA NEWS

Θετικά δύο παιδιά σε οικισμό στη Λάρισα

Ένα ακόμα παΐδι βρέθηκε θετικό στον κοροναϊό σε οικισμό στην Λάρισα. Οι αρχές έχουν θέσει σε καραντίνα την οικογένεια, καθώς θετικός στον κοροναϊό είχε βρεθεί τις προηγούμενες μέρες και ο 8χρονος αδελφός του, ενώ  ο πατέρας των παιδιών, νοσηλεύεται   από τη Δευτέρα  στην εντατική του νοσοκομείου της Λάρισας.

Φωτογραφία αρχείου (Eurokinissi)