Κοροναϊός: 17χρονος διασωληνωμένος στον Ερυθρό Σταυρό

Διασωληνωμένος σε ΜΕΘ του Ερυθρού Σταυρού νοσηλεύεται ένας 17χρονος από την περασμένη Δευτέρα στο νοσοκομείο “Ερυθρός Σταυρός”.
Ο ανήλικος, ο οποίος έχει νοσήσει με κοροναϊό, οδηγήθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, παρά το γεγονός ότι δεν φέρεται να αντιμετωπίζει υποκείμενα νοσήματα.
Τη διασωλήνωση ανήλικου ατόμου γνωστοποίησε την Τρίτη ο ΕΟΔΥ, μέσω της ημερήσιας έκθεσης κοροναϊού στη χώρα.





