Κατάχρηση αντιβιοτικών από τους Έλληνες – Απροστάτευτοι στον κόβιντ και τις λοιμώξεις
Νέο καμπανάκι χτυπούν οι γιατροί, προειδοποιώντας αυτή τη φορά, για έξαρση των λοιμώξεων του αναπνευστικού. Παράλληλα, η παγκόσμια ιατρική κοινότητα, προειδοποιεί για την κατάχρηση αντιβιοτικών, εάν πρόβλημα που υπάρχει και στην Ελλάδα.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




