ALPHA NEWS

Από την Κρήτη στην Θεσσαλονίκη δέκα νοσηλεύτριες

Μάθημα αλληλεγγύης δίνουν δέκα  νοσηλεύτριες από την Κρήτη που μεταβαίνουν εθελοντικά στη Θεσσαλονίκη, για να στηρίξουν τους συναδέλφους τους στον αγώνα τους κατά τον ιό.
”Το θεωρήσαμε καθήκον μας, δεν το σκεφτήκαμε στιγμή”, δήλωσαν στον Αlpha.