Στο συντονιστικό της πυροσβεστικής ο Πρωθυπουργός
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης το Συντονιστικό της Πυροσβεστικής, για να στηρίξει και να ενθαρρύνει τους πυροσβέστες που δίνουν τη μάχη στα πύρινα μέτωπα, αλλά και για να ενημερωθεί για την κατάσταση στα Βίλια, όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου.
«Χρειάζονται τη στήριξή μας όλοι όσοι μάχονται με τις φλόγες. Η κυβέρνηση εγγυάται ότι στο τέλος της κρίσης θα έχει καλυφθεί κάθε πληγή που άνοιξε» πρόσθεσε ο κ. Οικονόμου κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.
Μας ενημερώνει ο Χρύσανθος Κοσελόγλου.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





