Νέο παραλήρημα του Ερντογάν κατά της Ελλάδας
Νέα προκλητικά μηνύματα από τον Ταγίπ Ερντογάν προς την Ελλάδα. “Έχω διαμηνύσει στον Κυριάκο Μητσοτάκη να μην ασχολείται μαζί μας, και τότε δεν θα σας συμβεί το παραμικρό”, φέρεται να είπε σε δημοσιογράφους. Ο Τούρκος Πρόεδρος, επανέλαβε και τους ισχυρισμούς του, ότι η Κρήτη, δεν διαθέτει υφαλοκρηπίδα. Με τον Τούρκο Πρόεδρο επικοινώνησε ο Τραμπ, καλώντας τον, να διευθετήσει τις διαφορές του, με την Ελλάδα.





