Ελληνικό “βέτο” λόγω Μπελέρη – Η γερμανική στάση υπέρ Αλβανίας
Εάν δεν λυθεί το θέμα Μπελέρη, η Ελλάδα θα βάλει βέτο στην ένταξη της Αλβανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση διαμήνυσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ενώπιον του ΄Εντι Ράμα στην Σύνοδο με τις χώρες των δυτικών Βαλκανίων.
Σχολιάζει ο Διδάκτωρ Γεωπολιτικής – Καθηγητής Ευρωπαϊκών Θεμάτων Γιώργος Φίλης
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





