ALPHA NEWS

Αμερικανικό LNG στα Βαλκάνια μέσω Ελλάδας

Ενεργοποιείται ο κάθετος διάδρομος

Σε ενεργειακή πύλη των Βαλκανίων εξελίσσεται η Ελλάδα, μετά τη συμφωνία-μαμούθ, ύψους 9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, για τη διοχέτευση αμερικανικού LNG, μέσω της χώρας μας, από το 2030.

Ακολουθήστε το Alpha News στο TikTok για καθημερινή ενημέρωση

Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις