Δικογραφίες – φωτιά στη Βουλή – Στέλεχος ΟΠΕΚΕΠΕ: Με έπαιρναν 30 φορές τη μέρα τηλέφωνο
Θα δείτε μια μαρτυρία, που δείχνει τι συνέβαινε με τις πιέσεις προς τα στελέχη του ΟΠΕΚΕΠΕ όλα αυτά τα χρονιά, να δίνουν χρήματα προς κάθε κατεύθυνση.
Ο Αλέξης Κουβέλης μίλησε με κορυφαίο στέλεχος του Οργανισμού, που είχε λάβει όπως λέει χιλιάδες τηλεφωνήματα.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





