Διασωληνώθηκε ξανά ο Β. Λεβέντης – Στην εντατική με κοροναϊό
Επιδεινώθηκε η κατάσταση της υγείας του Βασίλη Λεβέντη ο οποίος νοσηλεύεται στην εντατική του νοσοκομείου Ευαγγελισμός με covid.
Μας ενημερώνει η Χάρις Μανουσάκη.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





