ALPHA NEWS

Διασωληνώθηκε ξανά ο Β. Λεβέντης – Στην εντατική με κοροναϊό

Επιδεινώθηκε η κατάσταση της υγείας του Βασίλη Λεβέντη ο οποίος νοσηλεύεται στην εντατική του νοσοκομείου Ευαγγελισμός με covid.

Μας ενημερώνει η Χάρις Μανουσάκη.

Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις