Γαλλία: Θετικός στον κοροναϊό διαγνώσθηκε ο υπουργός Υγείας Ολιβιέ Βεράν

Ο Γάλλος υπουργός Υγείας Ολιβιέ Βεράν γνωστοποίησε σήμερα πως διαγνώστηκε θετικός στην Covid-19 και ότι βρίσκεται σε αυτοαπομόνωση.
«Θα συνεχίσω να εκτελώ τα καθήκοντά μου εξ αποστάσεως», δήλωσε ο Βεράν με ανάρτησή του στο Twitter, επιβεβαιώνοντας δημοσιεύματα μέσων ενημέρωσης.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





