Μπρα ντε φερ ΗΠΑ- Ιράν στη Γενεύη
Μετά από ένα διπλωματικό θρίλερ με απειλές για αποχώρηση από την ιρανική πλευρά, ολοκληρώθηκε τελικά ο πρώτος γύρος των συνομιλίων μεταξύ Ουάσιγκτον και Τεχεράνης στην Ελβετία.
Ο Aμερικανικός αντιπρόεδρος, δήλωσε ενθουσιασμένος από την πρόοδο που σημειώθηκε στις διαπραγματεύσεις
Ακολουθήστε το Alpha News στο TikTok για καθημερινή ενημέρωση
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





