Λαχτάρησαν ένοικοι ξενοδοχείου στην Ομόνοια
Φωτιά εκδηλώθηκε το πρωί της Κυριακής, σε ξενοδοχείο, που βρίσκεται στην οδό Δώρου, στο κέντρο της Αθήνας.
Η φωτιά, ξεκίνησε στο ισόγειο του κτιρίου, σε αποθηκευτικό χώρο.
Μετά από επιχείρηση που στήθηκε, απομακρύνθηκαν σώοι οι ένοικοι, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, ένα άτομο, μεταφέρθηκε με εγκαύματα στο νοσοκομείο.
Μετά από κινητοποίηση, η Πυροσβεστική με 25 άνδρες και επτά οχήματα, κατάφερε να τη θέσει υπό έλεγχο.
Ακολουθήστε το Alpha News στο TikTok για καθημερινή ενημέρωση
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





