«Έσβησε» πεντάχρονο κοριτσάκι που νοσηλευόταν σε νοσοκομείο στην Λάρισα
Ένα παιδάκι πέντε ετών, “έσβησε” μέσα στο νοσοκομείο, στη Λάρισα. Όλες τις πληροφορίες έχει η Ηρώ Καριοφύλλη.
Ένα παιδάκι πέντε ετών, “έσβησε” μέσα στο νοσοκομείο, στη Λάρισα. Όλες τις πληροφορίες έχει η Ηρώ Καριοφύλλη.