Τένις: Ήττα για την Δέσποινα Παπαμιχαήλ στο Τόκιο

Η Δέσποινα Παπαμιχαήλ, Νο 220 στον κόσμο, ηττήθηκε από το φαβορί Ντάρια Κασάτκινα και αποκλείστηκε από τη φάση των «8» του τουρνουά του Τόκιο (WTA 500).
Η 30χρονη τενίστρια πάλεψε, αλλά ηττήθηκε από την 26χρονη Ρωσίδα (Νο 13 στον κόσμο) με 6-4, 6-4 και δεν μπόρεσε να περάσει σε προημιτελικά τουρνουά αυτού του επιπέδου για πρώτη φορά στην καριέρα της.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





