Μίλτος Τεντόγλου από χρυσάφι- Δεύτερο σερί ολυμπιακό μετάλλιο
Το δεύτερο συνεχόμενο χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο κατέκτησε ο Μίλτος Τεντόγλου γράφοντας ιστορία και μπαίνοντας στο πάνθεον των Oλυμπιακών Aγώνων. “Ευχαριστώ τους Έλληνες”, τα πρώτα του λόγια.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





