ALPHA NEWS

Θετική η ΑΘήνα σε ενδεχόμενη συνάντηση Μητσοτάκη- Ερντογάν

Η Αθήνα, θα απαντήσει θετικά, αν ο Ερντογάν ζητήσει να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό  στο περιθώριο της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ, δήλωσε πριν από λίγο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις