Θετική η ΑΘήνα σε ενδεχόμενη συνάντηση Μητσοτάκη- Ερντογάν
Η Αθήνα, θα απαντήσει θετικά, αν ο Ερντογάν ζητήσει να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό στο περιθώριο της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ, δήλωσε πριν από λίγο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





