Οι πολίτες θα αξιολογήσουν το Δημόσιο
Σε μια πανελλαδική αξιολόγηση όλου του Δημόσιου Τομέα από τους ίδιους τους πολίτες προχωρά η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να εντοπίσει που υπάρχουν τα περισσότερα προβλήματα στην εξυπηρέτηση.
4 εκατομμύρια πολίτες θα κληθούν να αξιολογήσουν όλους τους φορείς του Δημόσιου.
Μας ενημερώνει η Ευαγγελία Τσικρίκα.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





