Άσκηση ετοιμότητας στην Ελευσίνα – «Θαλάσσια ρύπανση μετά από επίθεση»
Άσκηση αντιμετώπισης περιστατικού θαλάσσιας ρύπανσης πραγματοποιήθηκε στην Ελευσίνα, παρουσία του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια.
Στόχος της άσκησης ήταν η δοκιμή της ετοιμότητας, της ταχύτητας ανταπόκρισης και του συντονισμού όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





