«Σόου» ανεμβολίαστων έξω από το ΣτΕ
Δυστυχώς ακόμη και εργαζόμενοι στα νοσοκομεία γίνονται φορείς σκοταδιστικών και επικίνδυνων απόψεων.
Το πρωί πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από το Συμβούλιο της Επικρατείας, το οποίο συζητά προσφυγές κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





