Πλημμύρισε ξανά η παραλιακή στον Άλιμο – Με πατέντα συγκράτησαν το φρεάτιο
Προβλήματα από την κακοκαιρία είχαμε και στην Αττική. Η παραλιακή λεωφόρος πλημμύρισε για κάποιες ώρες, ενώ η ΕΥΔΑΠ στάθμευσε ένα φορτηγό πάνω στο φρεάτιο του κεντρικού αγωγού για να μην ανοίξει και ξαναβγούν τα λύματα στο δρόμο.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





